Jumaat, 30 Jun 2017

YouTube's New Layout

Merujuk kepada tajuk di atas, saya nak bagitahu sikitlah tentang layout baru YouTube ni. Sebenarnya layout ni taklah baru sangat, dah lama sikit. Saya pun  biasa nampak, tapi tak pernah nak cuba. So, sejak beberapa minggu ni, saya cubalah pakai layout ni. 💁🏻

Memang ok jugaklah sebab ada Dark Theme, so peminat setia YouTube memang takkan sakit mata sangatlah kalau pakai Dark Theme ni. Sebelum ni, YouTube Gaming je ada Dark Theme, kini, YouTube biasa pun dah ada. 😲

Ni screenshot, sebelum tukar layout 😒


Selepas dah tukar layout 😚


Dark Theme 💻

Kesimpulannya, saya memang suka guna layout baru ni punya Dark Theme, rasa macam lebih selesa bila guna. Sampai hari ni, tak tukar lagi theme warna putih yang asal tu. 😌

Hmmm.. tentang macam mana cara nak tukar ke layout baru ni, sorrylah, saya tak dapat nak share sekarang sebab internet tengah slow pulak, so, dapat post benda ni jelah buat masa ni. Jadi, korang bolehlah pergi kat YouTube dan belajar sendiri ya. 😏😅

Teruskan membaca 👉🏻 MUHAMAD AZLAN ISLAM #SelamatHariRaya 😊🎉

Tiada ulasan:

Catat Ulasan