Rabu, 22 Mac 2017

ALC College - Bengkel Kepimpinan SEBUKTI

Tengah cuti seminggu ni, tapi cuti pun tak rasa macam cuti sangat, saya baru je balik sekolah ni. Baru balik sebab ada latihan syarahan. Macam biasalah, masa macam ni baru dapat update blog. Hahaha 😂 🤣.

Sekarang ni saya nak update untuk Februari dulu 😆. Ok, so, masa Februari sekolah saya buat Bengkel Kepimpinan di ALC College

Masa pergi sana tu, memang banyak orang hairanlah sebab kawasan dia macam kawasan perkilangan. College tu sendiri ramai orang fikir kilang. Tak pernah tahu yang rupa-rupanya bangunan tu College. Tapi, betul kata orang yang tengah beri penerangan tentang College tu kat kami "Don't judge a book by its cover", dalam College tu memang cantik. Banyak tempat yang bertemakan negara-negara yang pernah dikunjungi CEO College tu kalau tak silap saya. Saya pun tak pasti CEO College ke atau CEO syarikat pengasas College tu ke. Hmm..entahlah, tak ingat sangat 😅.

Nah, sedikit gambar sepanjang hari tu.

Depan pagar masuk ALC College 

Sebelum bertolak 


Semasa program 

Wefie sebelum balik 

Ok, sampai di sini sahaja update kali ni. Tak banyak benda sangat nak cerita dah. Masih sibuk lagi. Nak siapkan urusan yang terbengkalai dulu 🙃. Jumpa lagi dan teruskan menyokong saya yang tak seberapa ni 🖐️. Hahaha 😹.

👉 MUHAMAD AZLAN ISLAM 😼

Tiada ulasan:

Catat Ulasan