Sabtu, 21 Januari 2017

Sunway University - Jemputan ke Asia Leadership Conference 2017

🎊 🎊 🎊 Selamat Tahun Baru, 2017. 🎉 🎉 🎉

   Rasanya tak terlambat lagi kot nak ucap, kan? Masih Januari 😆. Hahaha 😂. Ok lah, rasanya baik saya teruskan je dengan update terkini. Dah lama sangat tak update blog. Kesibukan melanda sepanjang masa 😬. Waktu cuti hujung minggu macam ni baru ada masa 😌. Banyak aktiviti yang saya nak update, tapi, buat masa ni, nak update untuk aktiviti yang paling latest dululah.

ASIA LEADERSHIP CONFERENCE 2017😆
   Minggu lepas, hari Sabtu, 14 Januari 2017, saya dan 9 orang kawan saya telah mewakili sekolah ke Asia Leadership Conference 2017 yang telah diadakan di Sunway University. So, ada 10 orang semuanya. Kalau tak percaya juga, nah..

Saya orang kedua dari kiri. Yang di sebelah kanan saya tu (orang pertama dari kiri) ialah Dharneesh (kawan baik).

   Ada 10 orang, kan? 😁😁😁, takkan saya salah kira kot? 😛. Saya dan seorang kawan saya yang perempuan tu je pakai uniform sekolah. Hahaha 😆. Nampak tak? Kami semua tak pakai pakaian yang sama 😏. Itu 'teknik mengelirukan' orang namanya 😉. Tak ramai orang tahu kami dari sekolah yang sama.

Tadi gambar formal, ini pula, wefie.

   Kawan saya daripada PCS Dis'16 kata saya 'boleh jadi YB' bila nampak pakaian yang saya pakai. Yer ke boleh jadi YB? 😅😅😅😂😂😂😆😆😆. Memanglah nampak macam YB sebab pakai blazer 🤵. Tapi, blazer pengawas je kot 😐.

Ya.. saya seorang delegate. Siap ada emoji smile lagi 😊.

   Dapat booklet ni bersama beberapa barang lain seperti pen 🖊, buku 📖, baju 👕, dan lain-lain daripada beg yang diberikan masa pendaftaran.

Masa ambil kehadiran 🙋🏻‍🙌🏻. Nama saya yang ke-111 😱.

Cantik juga nombornya, semua nombor 1. Jadi 111 😄. Hehehe 😀. Tengoklah nama siapa 😏.

Ni masa dengar talk tentang 'Healthcare & Education' 😔.

Rasa mengantuk sikit, sebab dah dengar banyak talk 😴 😴 😴. Tapi, redha je lah 😐 😐 😐.

Wefie bersama Orianne Sinee Montaubin, orang yang saya rasa paling pandai bagi talk sepanjang conference ni 😊.

🤜  Teruskan menyokong saya, MUHAMAD AZLAN ISLAM 😄

Tiada ulasan:

Catat Ulasan